0939 8147751
آخرین مقالات
انتشار گازهای گلخانه‌ای در بخش فولاد چین در ماه ژوئن...
اوکراین می‌تواند به قطب تولید فولاد کم کربن تبدیل شود
چین اهداف انرژی سبز را در بخش‌های صنعتی گسترش می‌دهد

Voestalpine تولید قطعات خودرو خود را در آلمان ...

Voestalpine تولید قطعات خودرو خود را در آلمان سازماندهی مجدد می کند

این شرکت کارخانه بیرکنفلد را می بندد اما سایر تاسیسات تولیدی را تقویت می کند
گروه Voestalpine به دلیل تغییرات در بازار و کاهش تقاضا، سازماندهی مجدد عملیات قطعات خودرو آلمان خود را اعلام کرده است .

کارخانه های Dettingen، Schmelln، Schwäbisch Gmünd و Bemkirch در یک شبکه با تخصص محدود هر شرکت متحد خواهند شد. با این حال، کارخانه Birkenfeld به دلیل مشکلات مالی که بر 220 کارمند تأثیر می گذارد، تعطیل خواهد شد. با وجود این تغییرات، voestalpine قصد دارد حدود 2000 شغل در آلمان را حفظ کند و موقعیت خود را در بازار قطعات خودرو تقویت کند.

این تغییرات با هدف پایداری بلندمدت شرکت در مواجهه با رکود اقتصادی و دگرگونی صنعت خودرو انجام می شود. کارخانه Birkenfeld که قطعات فولادی و آلومینیومی را تولید می‌کرد، علی‌رغم سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات بهبود چندین سال است که ضرر کرده است. در دتینگن، کاهش کارکنان نیز برنامه ریزی شده است که بر یک سوم از 650 کارمند تأثیر خواهد گذاشت. این کارخانه بر مونتاژ قطعات پیچیده خودرو برای خودروسازان پیشرو تمرکز خواهد کرد.

Voestalpine همچنین فعالیت های بهبود کارایی را در سایت های دیگر در اروپا، آسیا و آفریقای جنوبی انجام می دهد. در ایالات متحده، کارخانه Cartersville در حال انجام اقدامات کاهش هزینه است.

با وجود چالش‌ها، voestalpine همچنان به واحد تجاری قطعات خودرو متعهد است. با این حال، اقدامات سازماندهی مجدد برنامه ریزی شده، از جمله بسته شدن کارخانه Birkenfeld، برای اطمینان از چشم انداز بلندمدت برای کسب و کارهای باقی مانده از بخش قطعات خودرو و برای کارکنان بیشتر در اروپا، به ویژه در آلمان، ضروری است. کارولا ریشتر ، عضو هیئت مدیره Voestalpine AG و رئیس پردازش فلزات می‌گوید: «این تضمین می‌کند که ما می‌توانیم یک شریک استراتژیک برای خودروسازان محلی باقی بمانیم.

یادآور می‌شویم که Voestalpine اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد بخش تولید بادامک و عناصر کشویی را در کارخانه Camtec در لینز تعطیل کند. انتظار می‌رود خروج کامل از این تجارت تا پایان سال مالی 2025/2026 تکمیل شود. این تصمیم به دلیل افزایش هزینه های انرژی و نیروی کار، و همچنین فشار قیمت گذاری گسترده از سوی رقبای غیر اروپایی، عمدتاً از چین و هند، گرفته شد.

مقالات مرتبط
انتشار گازهای گلخانه‌ای در بخش فولاد چین در ماه ژوئن...
اوکراین می‌تواند به قطب تولید فولاد کم کربن تبدیل شود
چین اهداف انرژی سبز را در بخش‌های صنعتی گسترش می‌دهد
قیمت جهانی میلگرد تحت فشار عوامل فصلی است
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به آهن فروش می باشد.